Presentació
del llibre:
#Digitalk
Del màrqueting
directe a la comunicació 2.0
La
presentació anirà a càrrec de
Jordi Salvat, periodista, i de l’autora Núria
Escalona, publicista
El llibre i l’autora:
En l’era del canvi permanent, a la xarxa també triomfa una altra constant: la de l’intercanvi. La del diàleg directe entre individus, i entre aquests i actors institucionals i corporatius, via interacció directa. Som en l’era #DigiTalk. Parlar, escoltar, dialogar, de tu a tu gràcies a les eines de la comunicació 2.0. D’això parla aquest llibre. Perquè d’això va la comunicació del present i del futur.
En l’era del canvi permanent, a la xarxa també triomfa una altra constant: la de l’intercanvi. La del diàleg directe entre individus, i entre aquests i actors institucionals i corporatius, via interacció directa. Som en l’era #DigiTalk. Parlar, escoltar, dialogar, de tu a tu gràcies a les eines de la comunicació 2.0. D’això parla aquest llibre. Perquè d’això va la comunicació del present i del futur.
#DigiTalk
és un terme que es proposa englobar un context comunicatiu de converses
permanents. Un context que s’ha anat formant amb l’exponencial
desenvolupament d’Internet i les noves tecnologies de la comunicació i la
informació. Un context on ens trobem tots.
Núria Escalona (Sitges). Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques, Postgrau en Comunicació Digital i Màster Oficial en Estratègia i Creativitat Publicitàries per la Facultat de Comunicació Blanquerna-URL. |
|
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada